23

دی
1402

معرفی هتل آپارتمان کنعان

ارسال شده توسط: 09028716044/ 41 0

هتل آپارتمان کنعان مشهد در سال ۱۳۸۶ در شهر مشهد افتتاح شد. این هتل ۳ ستاره در خیابان امام رضا و با فاصله اندکی (۹ دقیقه پیاده‌روی) از بارگاه ملکوتی امام هشتم قرار گرفته است. از این هتل برای رفتن بازار رضا به ۱۲ دقیقه زمان (به‌صورت پیاده) نیاز دارید.

این هتل ۴ طبقه ۲۸ واحد اقامتی دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها به سیستم تهویه مطبوع تجهیز شده‌اند و مبلمان دارند. لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون، یخچال و مینی‌بار بخشی از امکانات واحدهای اقامتی این هتل را تشکیل می‌دهند.

در رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی به‌صورت انتخابی سرو می‌شود. شما می‌توانید با صرف یک صبحانه بوفه لذیذ با غذاهای گرم و سرد متنوع روز خودتان را آغاز کنید. کافی‌شاپ هتل هم با انواع نوشیدنی‌ها پذیرای گردشگران است.

پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی بخشی از امکانات این مجموعه است. با اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت بی‌سیم رایگان و پارکینگ بهره‌مند شوید. در این مجموعه خدمات CIP (تشریفات ویژه) نیز با هماهنگی صورت می‌گیرد.

هتل آپارتمان کنعان مشهد از نظر رنج قیمتی جزو هتل‌های میان‌رده مشهد محسوب می‌شود. اقامت در این هتل به افرادای که قصد اقامت در نزدیکی حرم را دارند پیشهاد می‌شود.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید