09

دی
1402

معرفی هتل ایران زمین مشهد

ارسال شده توسط: 09028716044/ 90 0

هتل ایران زمین مشهد در بهمن ماه سال 1393 بامعماری بسیار زیبا ومجلل و با فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر ثامن الحجج (ع) مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل مشهد 6 طبقه ساختمانی و 90 واحد اقامتی دارد که با شیک ترین طراحی مهندسی ساخته شده است. این هتل در خیابان امام رضا 2 قرار دارد.

هتل ایران زمین در مشهد لابی بسیار زیبایی دارد که با مبلمان هایی مدرن و بسیار شیک طراحی شده است. سیستم تهویه مطبوع در لابی سبب شده تا فضایی همواره خوشبو و تمیز در جو لابی حاکم باشد. قسمت پذیرش هتل در سریع ترین زمان کارهای پذیرش مسافران تور مشهد را انجام داده و کلید اتاق را تحویل می دهند.

چند واحد اقامتی در هتل 4 ستاره ایران زمین مشهد وجود دارد؟

هتل ایران زمین مشهد دارای 90 واحد اقامتی می باشد که درون طبقات هتل پراکنده شده اند. اتاق های این هتل مشهد شامل، اتاق های کانکت، اتاق دو تخته و سه تخته، سوئیت دو تخته و سوئیت رویال می شود. کلیه ی اتاق ها و سوئیت های ذکر شده با بهترین امکانات رفاهی مهیای پذیرایی از زائران می باشند.

هتل جذاب ایران زمین در مشهد اتاق هایش را به امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، ملزومات بهداشتی، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، تخت های نرم، کمد، آینه دراور، سیستم سرمایشی و گرمایشی پیشرفته و … مجهز نموده تا رفاه میهمانان هتل به خوبی تامین شود.

رستوران و کافی شاپ هتل ایران زمین مشهد و کیفیت مطلوب غذا

هتل دیدنی ایران زمین مشهد رستورانی دارد که از نظر کیفیت غذایی مطلوب می باشد. رستوران بسیار زیبا و شیک این هتل مشهد چیدمانی مدرن داشته و غذاهای خود را به 2 صورت 0 منوی انتخابی و منوی بوفه)ارائه می دهد. در این رستوران می توانید غذای عربی، ایرانی و فرنگی را سفارش داده و در فضایی لوکس میل کنید.

کافی شاپ 24 ساعته هتل ایران زمین در شهر بهشت با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، همراه با دسر های خوشمزه مکان دنجی برای میهمانان محسوب می شود. با مراجعه به کافی شاپ هتل می توانید ساعاتی را به دور از دغدغه های روزانه سپری کنید و یک فنجان قهوه یا موهیتو را نوش جان نمایید.

امکانات هتل ایران زمین مشهد آیا راضی کننده است؟

هتل 4 ستاره ایران زمین مشهد از امکانی در خور شان ستاره های هتل برخوردار است که در ادامه به آن ها اشاره می شود. مینی بار، شبکه های داخلی و خارجی و اینترنت بی سیم از جمله امکانات داخل اتاق ها هستند. لاندری، روم سرویس، خدمات تاکسی سرویس، آسانسور و … نیز برای رفاه بیشتر در نظر گرفته شده است.

پس با این تفاسیر درخواهید یافت که این هتل 4 ستاره و نوساز در مشهد از امکانات مطلوبی برخوردار می باشد. این هتل دیدنی با سه نوع خدمات فولبرد بوفه، فولبرد منوی انتخابی واتاق با صبحانه در خدمت زائرین محترم می باشد. با اقامت در این هتل مشهد فاصله ای 5 دقیقه ای تا باب الرضا و صحن جامع رضوی خواهید داشت. در پایان مقاله پیشنهاد می کنم تا هتل فردوس مشهد را نیز در سایت مشاهده کنید تا انتخابی دلنشین را برای اقامت در مشهد انجام دهید.

تور هتل ایران زمین مشهد با قیمت استثنایی

اگر می خواهید سفر به مشهد را با انتخاب یک هتل قیمت مناسب همراه با خدمات عالی تجربه کنید، توصیه می کنیم خرید تور هتل ایران زمین مشهد را از دست ندهید. رزرو تور این هتل مشهد با قیمت استثنایی می تواند سفری فرح بخش و اقتصادی را به شما هدیه دهد. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید، البته در ادامه به برخی سوال های متداول شما عزیزان پاسخ داده شده است.

فاصله هتل ایران زمین مشهد تا حرم چقدر است؟

فاصله هتل ایران زمین مشهد تا حرم مطهر 5 دقیقه پیاده روی می رسد. زیرا این هتل مشهد در خیابان امام رضا 2 قرار گرفته و همین موقعیت مکانی خوب سبب شده تا این هتل مشهد نزد گردشگران تور مشهد بسیار محبوب باشد.

دلایل رزرو هتل ایران زمین مشهد چیست؟

مهم ترین دلیل رزرو هتل ایران زمین در مشهد، نزدیکی آن به حرم مطهر می باشد. نزدیکی به بازار رضا، بازار سرشور، مسجد هفتاد و دو تن، حمام مهدی قلی بیگ و … هم از جمله دلایل رزرو این هتل مشهد می باشد.

هر شب اقامت در هتل ایران زمین مشهد، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل ایران زمین شهر بهشت از شبی 200 هزار تومان شروع می شود و با انتخاب نوع اتاق به شبی 600 هزار تومان می رسد. لازم به ذکر است این هتل مشهد هم در لیست هتل های مشهد با قیمت مناسب قرار می گیرد.

چه تعداد اتاق لوکس در هتل ایران زمین وجود دارد؟

هتل ایران زمین در شهر مشهد دارای اتاق ها و سوئیت های لوکسی نیست، اما اتاق 4 تخته این هتل مشهد گران ترین و وسیع ترین اتاق هتل به شمار می رود.

هتل ایران زمین چه خدمات و امکاناتی دارد؟

هتل عالی ایران زمین امکاناتی در شان ستاره های هتل را ارائه می دهد که سبب رضایت میهمانان مقیم در هتل شده است. اینترنت رایگان، سالن تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک شویی، پارکینگ و … از جمله این امکانات و خدمات هستند.

آدرس هتل ایران زمین مشهد کجاست؟

هتل ایران زمین شهر مشهد در خیابان امام رضا (ع)، امام رضا 2 کوچه شهید حسنی قرار گرفته است. با خرید تور هتل ایران زمین مشهد اقامتی به صرفه و با کیفیت را تجربه کنید.

هتل ایران زمین به چه اماکنی نزدیک است؟

هتل 4 ستاره ایران زمین به اماکن تاریخی همچون مسجد هفتاد و دو تن، بازار سرشور، حمام مهدی قلی بیگ و … نزدیک است. بیمارسان موسی بن جعفر (ع) نیز از نزدیک ترین مراکز درمنی به هتل می باشد.

هتل ایران زمین مشهد به کدام هتل های مشهد شباهت دارد؟

هتل جذاب ایران زمین مشهد از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار بوده که رضایت بیشتر زائران را در بَر داشته است. از هتل هایی که مشابه این هتل مشهد هستند می توان به هتل فردوس مشهد اشاره کرد. هتل فردوس نیز از نظر کیفیت غذایی و خدمات هم عالی می باشد.

قوانین هتل ایران زمین چیست؟

هتل زیبای ایران زمین در شهر بهشت قوانین خاصی ندارد اما تمامی شرایط و ضوابط صنف هتلداری را به خوبی رعایت می کند. البته سایت های رزرو کننده (پرشین هتل) دارای قوانین خاص و قوانین کنسلی هستند که می توایند آن ها را مطالعه نمایید. اما مهم ترین نکته درباره قوانین سایت ها و خود هتل، کنسلی سفر می باشد. زمانی که مسافر سفر خود را به هر دلیلی کنسل کند، سایت رزرو کننده یا خود هتل حق دارد هزینه 1 شب اقامت تا 72 ساعت قبل ورود را از هزینه پرداختی مسافر کسر کند و مابقی وجه را بازگرداند.

مزیت رزرو هتل ایران زمین مشهد از پرشین هتل چیست؟

با رزرو هتل مشهد و تور مشهد از سایت پرشین هتل شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات و … می شود. همین عوامل دست به دست هم داده تا سایت پرشین هتل، یک سایت محبوب برای زائران امام مهربانی ها باشد.

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید